Subject: Kobra ja Hurtsiku II MK maaparandussüsteemide REK-2021 ehitusloa väljastamisest teavitamine
From: "Ingo Valgma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 16:15:16 +0300

Kobra ja Hurtsiku II MK maaparandussüsteemide REK-2021 ehitusloa 
väljastamisest teavitamine

Maa- ja Ruumiamet on ehitusloa taotluse nr 2322780 alusel väljastanud 
ehitusloa. Allkirjastatud otsus asub kliendiportaalis Kliendiportaal 
<https://portaal.agri.ee/> . Samuti saab otsuse avalike andmetega tutvuda 
maaparandussüsteemide registris (MSR): Ehitusluba 
<https://portaal.agri.ee/avalik/#/teenus/268212/pma-te-mp-ehitusluba/detailvaade> 
.

Tervitustega

	Ingo Valgma
peaspetsialist I maaparanduse osakond
+372 528 2353

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Kohtu 10  / Kuressaare, Saaremaa